بارسلونا نیوز

 

بارسلونا یکی از تیم‌های محبوب ژوزه مورینیو جونیور است.

به گزارش شفقناورزشی، پسر ژوزه مورینیو با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» که در آن پیراهن بارسلونا را بر تن دارد، علاقه‌اش به این تیم را نشان داد. او در زیر این تصویر نوشته است: پیراهن پادشاه!! مسی برای همیشه!!!

او در همین شبکه اجتماعی تیم‌های محبوب خود و دلایلش را اعلام کرد که به شرح زیر هستند:

۱- فولام، از باشگاهی که برای آن بازی می‌کنم، حمایت می‌کنم.

۲- از چلسی حمایت می‌کنم، چون پدرم در آنجا مشغول به کار است.

۳- به این دلیل از بارسلونا حمایت می‌کنم، چون در شهر بارسلونا متولد شده‌ام. من همیشه این تیم و البته مسی را دوست داشته‌ام.

۴- پورتو باشگاهی خانوادگی است و خانواده مادرم طرفدار این تیم هستند و من هم به این خاطر همیشه از این تیم حمایت خواهم کرد.

۵- اینتر! مهم نیست اینتر کجا باشد، چه وضعیتی داشته باشد … اینتر همیشه در قلب من است.

۱۳۹۴۰۶۰۲۱۵۲۳۴۷۲۳۷۵۹۵۰۶۵۴

۱۳۹۴۰۶۰۲۱۵۲۴۲۳۴۷۷۵۹۵۰۶۷۱۰

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: پسر مورینیومورینیو

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394 | 17:50 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.